Viena sistema įvairių paslaugų valdymui

Mūsų sprendimai

IT paslaugų valdymas

Diegimas, atnaujinimas, vystymas, priežiūra, mokymai.... Viskas, ko gali prireikti, kad klientų paslaugų teikimas atitiktų jų verslo diktuojamus besikeičiančius poreikius.

Tobulas Service Desk sprendimas - tai darni procesų, technologijų ir žmonių sąveiką. Paslaugų teikimo skaitmenizavimui ir optimizavimui pirmiausiai naudojame patirtį, kurią esame įgiję projektuose ir žinome, kas pasitvirtina praktikoje bei duoda naudą.

Vertiname ISO / IEC 20000 standartą už jame pateiktą koncentruotą Paslaugų vadybos pagrindą. Taip pat vadovaujames ITIL geriausiomis praktikomis.

Klientams atliekame:

  • Paslaugų valdymo procesų diegimo planavimą

  • Procesų konstravimą pagal poreikius

  • Procesų pritaikymą Marval Service Desk sistemoje

  • Darbuotojų mokymus vykdyti procesų veiklas

PPP projektai - Registravimo įrankis

Pastatų priežiūros paslaugų (PPP) valdymas - tai dar viena sritis, kur Marval paslaugų valdymo sistema puikiai atlieka savo funkciją:

  • Pastatų priežiūros kokybės ir funkcionavimo pažeidimų valdymas,

  • Planinių, periodinių darbų automatinis registravimas ir nukreipimas vykdytojams pagal suderintus darbų grafikus,

  • Išskaitų mechanizmas, KPT ir FTP skaičiavimas,

  • Pažeidimų šalinimo laikų įsipareigojimų sekimas ir informavimas apie artėjančius terminus,

  • Automatinis įvykų registravimas iš pastatų priežiūros monitoringo sistemų,

  • Automatizuotos mėnesio ir metinės ataskaitos.

Džiaugiamės galėdami prisidėti prie visiems reikšmingų PPP projektų.

Organizacijos paslaugų valdymas

Daug smulkių sistemų gali tapti VIENAOrganizacijos paslaugų valdymo sistema (angl. Enterprise Service Management system), skirta įvairioms veiklos sritims:

  • IT valdymui

  • Saugos incidentų valdymui

  • Ūkio / Administracinės veiklos valdymui

  • Pastatų priežiūrai

  • Personalo užklausoms

  • Rizikų valdymui

  • Auditų valdymui

  • Ir kitoms

Marval Service Desk sistemoje galima konfigūruoti įvairius veiklos procesus, kurie vyksta paslaugos teikimo principu: paslaugos gavėjas pateikia poreikį, paslaugos teikėjas vykdo procesą ir pateikia rezultatą.