Viskas vienoje vietoje, ko reikia: nuo instaliacijos iki sistemos priežiūros.

Service Desk sistema

Marval MSM

Platus funkcionalumas, apjungiantis visą eilę IT paslaugų valdymo procesų:

  • Paslaugų portfelio, katalogo valdymas

  • Paslaugos lygio valdymas

  • Tiekėjų valdymas

  • Incidentų ir kreipinių valdymas

  • Problemų valdymas

  • Keitimų ir diegimų valdymas

  • Paslaugų turto valdymas

  • Paslaugų konfigūracijos valdymas

  • Finansų valdymas

  • Pajėgumų valdymas

  • IT paslaugų tęstinumo valdymas

  • Prieinamumo valdymas

  • Darbų valdymas

  • Paslaugų ataskaitų teikimas

  • Žinių bazė, apklausos, įgūdžių matrica

  • Integracijos

Tai sistema - pagrindas kokybiškam mūsų klientų paslaugų teikimui, nes yra suderinta su ITIL geriausiomis praktikomis ir atitinka ISO 20000 standarto reikalavimus. O Marval Baltic komanda padeda įgyvendinti iškilusius specifinius poreikius.

Sistemos diegimo eiga

1

2

Poreikių suderinimas

Kartu apjungsime žinias, patirtį ir rasime geriausią sprendimą tobulam paslaugų teikimo modeliui

Duomenų parengimas

Padėsime surinkti duomenis sistemos pritaikymui

Sistemos pritaikymas

Pritaikysime sistemą pagal suderintus poreikius, ištestuosime ir parengsime naudojimui

3

4

Mokymai

Išmokinsime kaip atlikti kasdienines veiklas ir administruoti sistemą

Mūsų komanda naudoja Marval Service Desk sistemą kaip platformą ir gali įgyvendinti standartinius arba sudėtingus valdymo poreikius su kuriais susiduria tiek IT, tiek kitų sričių paslaugas teikiančios organizacijos.

Kuo galime būti naudingi?

Viena sistema vietoje daug
Paslaugų teikimo efektyvumas
Skaitmenizuoti ir optimizuoti procesai
Duomenimis pagrįsti sprendimai
Popierinės dokumentacijos atsisakymas
Klientų pasitenkinimas