Viskas vienoje vietoje, ko reikia: nuo instaliacijos iki sistemos priežiūros.
Service Desk sistema




Marval MSM
Platus funkcionalumas, apjungiantis visą eilę IT paslaugų valdymo procesų:
Paslaugų portfelio, katalogo valdymas
Paslaugos lygio valdymas
Tiekėjų valdymas
Incidentų ir kreipinių valdymas
Problemų valdymas
Keitimų ir diegimų valdymas
Paslaugų turto valdymas
Paslaugų konfigūracijos valdymas
Finansų valdymas
Pajėgumų valdymas
IT paslaugų tęstinumo valdymas
Prieinamumo valdymas
Darbų valdymas
Paslaugų ataskaitų teikimas
Žinių bazė, apklausos, įgūdžių matrica
Integracijos
Tai sistema - pagrindas kokybiškam mūsų klientų paslaugų teikimui, nes yra suderinta su ITIL geriausiomis praktikomis ir atitinka ISO 20000 standarto reikalavimus. O Marval Baltic komanda padeda įgyvendinti iškilusius specifinius poreikius.
Sistemos diegimo eiga
1
2
Poreikių suderinimas
Kartu apjungsime žinias, patirtį ir rasime geriausią sprendimą tobulam paslaugų teikimo modeliui
Duomenų parengimas
Padėsime surinkti duomenis sistemos pritaikymui
Sistemos pritaikymas
Pritaikysime sistemą pagal suderintus poreikius, ištestuosime ir parengsime naudojimui
3
4
Mokymai
Išmokinsime kaip atlikti kasdienines veiklas ir administruoti sistemą


Mūsų komanda naudoja Marval Service Desk sistemą kaip platformą ir gali įgyvendinti standartinius arba sudėtingus valdymo poreikius su kuriais susiduria tiek IT, tiek kitų sričių paslaugas teikiančios organizacijos.
Kuo galime būti naudingi?


Viena sistema vietoje daug


Paslaugų teikimo efektyvumas


Skaitmenizuoti ir optimizuoti procesai


Duomenimis pagrįsti sprendimai




Popierinės dokumentacijos atsisakymas
Klientų pasitenkinimas
Adresas
Žalgirio g. 94
Vilnius, LT-09300
Rekvizitai
UAB "Marval Baltic"
į/k: 303357544
Kontaktai
+370 609 57605
info@marvalbaltic.lt

