Energetika ir komunalinės paslaugos
Pagerinkite savo komandos produktyvumą, jos darbo veiksmingumą bei veiklos rezultatus ir teikite konkurencingas, į klientus orientuotas paslaugas.
Turbūt jokioje kitoje pramonės šakoje pastaruoju metu neįvyko tiek daug esminių pokyčių, kiek energetikos ir komunalinių paslaugų sektoriuje. Išmanusis tinklas (angl. Smart Grid), nauji patalpų, sveikatos priežiūros ir saugos reglamentai, poreikis atitikti griežtus tvarumo reikalavimus ir didėjantys klientų lūkesčiai – tai tik keletas naujų iššūkių, su kuriais susiduriama šiame besivystančiame ir itin konkurencingame sektoriuje. Esant būtinybei susidoroti su tiek daug sudėtingų užduočių, pats laikas imtis priemonių, kurios padėtų sutaupyti jūsų darbuotojų laiką, maksimaliai išnaudoti jų gebėjimus ir padidinti jų darbo našumą.
„Marval MSM“ programinė įranga padės padidinti jūsų darbuotojų produktyvumą, motyvaciją ir pasitenkinimą darbu:
- Leis įdiegti gerosios praktikos principus ir procesus, užtikrinančius paslaugų nuoseklumą ir padedančius iki minimumo sumažinti trikdžių riziką
- Padės veiksmingiau kontroliuoti išteklius, paslaugas ir darbų eigą
- Užtikrins didesnį komandos narių bendradarbiavimą ir produktyvumą
- Paspartins sprendimų priėmimo procesą ir pokyčių valdymą
- Užtikrins tinkamą valdymą, atitiktį reikalavimams ir atskaitomybę
- Padės įvertinti veiklos rezultatus ir pasiekti išmatuojamų rezultatų
Padidinkite konkurencingumą:
Tai pasiekti jums padės operatyvus ir veiksmingas reagavimas į incidentus, didesnis paslaugų teikimo greitis, naudotojui patogus savitarnos portalas, suderinamumas su kitomis verslui skirtomis programomis.
Laikykitės įmonės vertybių ir tvarumo principo:
Tai pasiekti jums padės mažesnės išlaidos, smarkiai sutrumpintas administracinių funkcijų atlikimo laikas, kruopštų rizikos vertinimą leidžiančios atlikti priemonės, potencialių silpnųjų vietų nustatymas, paslaugų patobulinimo ir infrastruktūros atnaujinimo rekomendacijos.
Padidinkite savo komandos darbo veiksmingumą:
Tai pasiekti jums padės standartizuoti procesai, darbo eigos diagramos, realiojo laiko apskaitos rodiklių rinkiniai (angl. dashboards), integruoti žinių valdymo įrankiai ir dokumentuoti sprendimai.
Užtikrinkite klientų pasitenkinimą:
Tai pasiekti jums padės itin operatyvus klientų aptarnavimas, lengva informacijos paieška, automatiniai naujinimai ir nuolatinė komunikacija.