Dėl vis didėjančio sutarčių, paslaugų teikėjų ir partnerių skaičiaus paslaugų lygio susitarimai (SLA), veiklos lygio susitarimai (OLA) ir susitarimai tarp IT paslaugų teikėjo bei trečiosios šalies (UC) yra esminiai aspektai, padedantys nustatyti ir valdyti klientų lūkesčius.
Mūsų klientai turi žinoti, kad:
- Jų lūkesčiai yra valdomi ir komunikuojami
- Jie yra tinkamai informuojami
- Mes suprantame jų poreikius, mums jie rūpi ir mes juos palaikome dėdami papildomas pastangas (pvz., tam tikrais kritiniais veiklos laikotarpiais)
Kalbant apie mūsų paslaugų teikėjus, svarbu žinoti:
- Ar mūsų paslaugų teikėjai pajėgūs patenkinti būsimus verslo poreikius ir spręsti iššūkius
- Ar mūsų paslaugų teikėjas užtikrina tinkamą kainos ir kokybės santykį
- Kad optimaliai išnaudojame turimus išteklius ir investicijas
- Kad jie teikia kokybiškas ir atskaitingumu paremtas paslaugas, atsižvelgdami į nustatytus tikslus ir rezultatus
- Kad jie gali būti sėkmingai audituojami ir užtikrina savo veiklos atitiktį įmonių IT valdymo reikalavimams
Esant tokiems skirtingiems reikalavimams, kurie aktualūs tiek teikiant, tiek gaunant paslaugas, „Marval MSM“ paslaugų lygio valdymas (SLM) suteikia jums galimybę valdyti duomenis apie klientus, vidines paslaugų tarnybos komandas ir trečiųjų šalių paslaugų teikėjų lūkesčius. „Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas, pasižymintis IT sektoriuje pirmaujančiomis funkcijomis, suteiks jums galimybę gauti informaciją ir analitinius duomenis, kurių reikia norint eliminuoti bet kokius galiojančios paslaugų sutarties pažeidimus.
Kitos „Marval MSM“ funkcijos:
- Standartus atitinkantis paslaugų lygio valdymas
- SLA pažeidimų stebėsenos ir įspėjimo funkcija
- Galimybė gauti tikslius duomenis apie paslaugų teikėjų veiklos rezultatus ir pasiektus tikslinius rodiklius
- Galimybė greitai nustatyti tobulintinas sritis, susijusias su paslaugų lygio valdymu
Dėl „Marval MSM“ paslaugų lygio valdymo funkcionalumo galėsite būti tikri, kad nė viena užklausa nebus prarasta, pamiršta ar ignoruojama.