Kasdien mums tenka susidurti su įvairiais trukdžiais (kitaip vadinamais „incidentais“) – tai gali būti kompiuterio gedimas, neįsijungiantis automobilis ar virtuvėje dingusi šviesa. Jei šios problemos nuolatos pasikartoja, būtina jas išanalizuoti, nustatyti jų priežastis ir atlikti tam tikrus veiksmus, kurie ateityje užkirstų joms kelią.
Norint nustatyti problemą, ją reikia kruopščiai išanalizuoti, tačiau incidentų istorijos ir bet kokios susijusios informacijos peržiūra gali užtrukti daug laiko ir pareikalauti nemažai pastangų.
„Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas jums suteiks viską, ko reikia siekiant operatyviai nustatyti pagrindinę problemos kilimo priežastį ir sukurti keitimo užklausą, kad galėtumėte išspręsti problemą visam laikui, išvengti kitų galimų paslaugų teikimo incidentų, sumažinti išlaidas ir pagerinti IT įvaizdį.
Lengvai naudojamos MSM programinės įrangos funkcijos ir jomis paremtas problemų valdymo procesas:
- Padės greitai nustatyti problemas, stebėti jas, pranešti apie jas ir išspręsti – taip galėsite sutrumpinti paslaugų nepasiekiamumo laiką ir sumažinti incidentų kilimo tikimybę
- Padės gauti naudingų įžvalgų, padėsiančių patobulinti jūsų veiklą, remiantis patogiomis ir aiškiai pateiktomis ataskaitomis, tendencijomis ir dinamiškais rodiklių rinkiniais
- Leis sumažinti išlaidas ir padidinti klientų pasitenkinimą, taip pat paskatins IT komandas teikti verslui sprendimus, o ne sutelkti dėmesį į išplitusių problemų sprendimą
- Leis patikrinti ir susieti naujus ar ankstesnius atitinkamo incidento atvejus
- Greitai ir lengvai padės nustatyti didesnės rizikos ir verslui poveikį turinčias sritis
- Nustatytas problemas dinamiškai susies su susijusiais incidentais, problemų įrašus pavers keitimų įrašais ir užfiksuos problemų įrašus pagal atitinkamus konfigūravimo elementus (CI)
- Greitai išskirs probleminius aspektus ir analizuotinas sritis
MSM programinės įrangos problemų valdymo funkcionalumas yra visiškai suderintas su visais pagrindiniais ITIL gyvavimo ciklo elementais, padeda gerinti IT operacijų kokybę bei didinti klientų pasitenkinimą.