Daugiau nei vien tik IT paslaugų valdymo įrankis
Nors „Marval“ programinė įranga iš pradžių daugiausia tarnavo kaip IT paslaugų valdymo įrankis, klientai greitai suprato, kad ši sistema gali būti sėkmingai naudojama ne tik IT, bet ir kitose organizacijos veiklos srityse, kuriose būtinas aptarnavimas ir priežiūros paslaugos.
Pavyzdžiui įvairiose pasaulio šalyse veikiantys klientai „Marval MSM“ programinę įrangą dabar naudoja ir šiems tikslams:
Žmogiškųjų išteklių valdymas. MSM programinės įrangos sprendimas puikiai tinka užklausoms, susijusioms su žmogiškaisiais ištekliais, valdyti. Spartus ir patogus savitarnos portalas leidžia valdyti ir tvirtinti užklausas ir keitimus, atlikti kitus veiksmus, pvz., reaguoti į užklausas dėl darbo užmokesčio, užsakyti mokymų kursus ir pan.
Transporto priemonių parko valdymas. MSM programinės įrangos sprendimas padeda tvarkyti visus su transporto priemonėmis susijusius reikalus, pvz., valdyti jų gedimus, nuostolius, ryšių su detalių ir priedų tiekėjais palaikymą, išteklių planavimą. Transporto priemonės eksploatacija gali būti išsamiai dokumentuojama, audituojama ir apie tai gali būti teikiamos ataskaitos.
Ūkio/patalpų priežiūros valdymas. MSM programinės įrangos sprendimas, puikiai pritaikytas pastatų priežiūrai ir platesnėms organizacijos ūkio valdymo funkcijoms, padeda lengvai planuoti, valdyti ir paskirstyti priežiūros darbus. MSM internetinis savitarnos portalas leidžia operatyviai registruoti, sekti ir perduoti užklausas iš kompiuterių ar mobiliųjų įrenginių. Taip klientams suteikiama galimybė pranešti apie tokius incidentus kaip generatoriaus ar radijo antenos gedimas, išdaužtas langas ir pan.
Transporto paslaugos. Naudodamasis MSM programine įranga, vienas viešojo sektoriaus klientas kasdien patenkina daugiau kaip 12 500 mokinių iš 76 mokyklų susisiekimo poreikius. MSM programinė įranga leidžia registruoti ir sekti visus su kelionėmis autobusais susijusius procesus, įskaitant vėlavimus, atšauktus maršrutus, uždarytus kelius, įvykius keliuose ar transporto priemonėse, taip pat pateikia tikslias ataskaitas apie paslaugų teikimą ir jų veiksmingumą. Lengvai konfigūruojamos sistemos logikos taisyklės užtikrina, kad kreipiniai būtų valdomi maksimaliai efektyviai, taip, kad niekas nebūtų pamesta, ignoruota ar pamiršta.