Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Events

SDI Service Desk Standard Workshop

The SDI Service Desk Certification (SDC) programme enables you to measure and improve your service desk's maturity against a globally recognised standard. This free event where we'll give you an overview of the SDC programme and how it can help you start your own improvement journey.

You'll learn more about the background and stages of the programme and hear case studies from service desks that have been through the process. Including Marval customer UAL.

David Broad (Service Desk Manager) and Jon Lucus (Head of IT Customer Service) who both work at the University of the Arts London, have recently recieved their certification from the SDI and will be discussing their journey to SDC.

 

Susisiekite su mumis Peržiūrėti visus renginius

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę