Finansinės paslaugos
Tinkamai išnaudokite vertingiausius savo išteklius, kad galėtumėte klientams teikti unikalias, individualizuotas paslaugas.
Mažmeninės bankininkystės ir draudimo paslaugų klientams labiau už viską yra svarbu kokybiškas aptarnavimas. Vis dėlto įtikti šiai klientų grupei gali būti nelengva. Lūkesčiai, susiję su naujomis, klientų dėmesį pritraukiančiomis ir pažangiomis ateities mobiliųjų paslaugų rūšimis, tokiomis kaip telepagalba ar telebuvimas (angl. telepresence), kuria itin konkurencingą verslo aplinką. Kasdien susiduriant su vis naujais saugumo ir sukčiavimo atvejais, direktorių valdybai prašant patenkinti audito reikalavimus ir vykdyti verte paremtą išlaidų mažinimą, informacijos srauto valdytojai turi viršyti lūkesčius ir inicijuoti strategines organizacijos permainas.
Esame pasiruošę jums padėti. „Marval MSM“ programinė įranga leis jums:
- Užtikrinti pastovią paslaugų kokybę ir individualizuotą klientų patirtį
- Patobulinti prognozavimo ir planavimo procesus visose klientų aptarnavimo srityse
- Sklandžiai diegti inovacijas
- Vystyti jūsų skaitmeninę „ekosistemą“
- Eliminuoti riziką ir silpnąsias vietas
- Pasiekti svarbiausius jūsų organizacijos tikslus atitikties, valdymo ir veiklos efektyvumo srityse ir netgi juos viršyti
Individualizuokite klientų patirtį:
Tai pasiekti jums padės žinių valdymas, klientų retrospektyvos įrašai (angl. history records), naudotojui patogus savitarnos portalas, lengva informacijos paieška, optimalus išteklių naudojimas ir nuolatinė komunikacija.
Didinkite konkurencingumą:
Tai pasiekti jums padės mažesnė administracinė našta, veiksmingas išlaidų ir išteklių valdymas, operatyvus reagavimas, didesnis iš pirmo karto išsprendžiamų problemų procentas ir spartesnis pokyčių valdymas.
Pašalinkite riziką:
Tai pasiekti jums padės potencialių silpnųjų vietų identifikavimas, paslaugų patobulinimo ir infrastruktūros atnaujinimo rekomendacijos, standartizuoti ir dokumentuoti procesai, procesų automatizavimas, kruopštus rizikos vertinimas, realiojo laiko ataskaitos ir analitiniai duomenys.
Puoselėkite inovacijas:
Tai pasiekti jums padės dokumentuoti sprendimai, palyginamąją analizę atlikti leidžiantys rodiklių rinkiniai, veiksmingas pokyčių valdymas ir veiklos rezultatų vertinimas.