Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Paslaugų teikimo vadybininkas

Paslaugų teikimo vadybininkas

„Marval MSM“ programinė įranga paslaugų teikimo vadybininkui suteiks viską, ko reikia norint sėkmingai prižiūrėti šią veiklos sritį, teikti pasaulinius standartus atitinkančias paslaugas klientams, užtikrinti jų teigiamą patirtį, valdyti analitikų darbo krūvį ir tinkamai išnaudoti jų įgūdžius, iki maksimumo pagerinti paslaugų lygio susitarimų (SLA) vykdymą ir gauti aiškios informacijos apie stipriąsias bei tobulintinas sritis.

Šias nelengvas funkcijas atliekančiam specialistui „Marval MSM“ programinė įranga padės numatyti, kurti, planuoti ir vykdyti užduotis, jas stebėti, iš naujo perplanuoti, peržiūrėti ir teikti ataskaitas.

Paslaugų teikimo vadybininkas gali būti atsakingas už tokias užduotis kaip:

  • Darbuotojų priėmimo procesų planavimas ir vykdymas, įskaitant darbuotojų integravimą, mokymą, instruktavimą ir konsultavimą
  • Darbuotojų veiklos vertinimo, susirinkimų drausmės klausimais organizavimas; procesų, politikos ir procedūrų atnaujinimas

Paslaugų klientams vadybininkas gali teikti ataskaitas apie pasiektus tikslus teikiant paslaugas klientams ir, remdamasis šia informacija bei MSM programinės įrangos pateikiamais paslaugų duomenimis bei rekomendacijomis, padėti įgyvendinti strateginius planus ir atlikti vertinimus, rengti ir vykdyti veiksmų planus, teikti ataskaitas apie paslaugų rezultatus, veiksmingumą, našumą, kokybę ir paslaugų klientams standartus.

„Marval MSM“ programinė įranga pateiks jums informaciją, kurios reikia norint pagerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę. Šį tikslą pasiekti galima analizuojant, vertinant ir tobulinant palaikymo procesus, apibrėžiant paslaugų rodiklius ir pateikiant apie juos duomenis, atliekant stebėseną, analizuojant realizacijos pokyčius bei tobulintinas sritis. Šias funkcijas atliekantis specialistas turi nustatyti klientų aptarnavimo reikalavimus ir palaikyti ryšius su klientais. MSM IT paslaugų valdymo programinė įranga suteikia jums galimybių kurti, atlikti naudotojų konfigūruojamas apklausas ir pateikti ataskaitas, padedančias nustatyti klientų aptarnavimo tendencijas, reikalingus paslaugų patobulinimus ir įgyvendinti pokyčius.

„Marval MSM“ IT paslaugų valdymo programinė įranga yra pagrindinis įrankis, leidžiantis jums iki maksimumo padidinti klientų veiklos veiksmingumą, pasiūlant jiems paslaugų tarnybos (angl. service desk) išteklius bei teikiant technines konsultacijas, padėsiančias didinti iš pirmo karto išsprendžiamų problemų procentą ir spręsti įvairius klausimus, pateikiant naudingų patarimų, įspėjimų ir informuojant apie tendencijas; taip pat ši programinė įranga leidžia nustatyti esamas problemas.

Taupykite savo laiką ir pinigus, didinkite pokyčių valdymo veiksmingumą ir su tuo susijusią komunikaciją, gerinkite naudotojų ir klientų patirtį.

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę