Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Sužinoti klientų nuomonę

Bėgant laikui klientų lūkesčiai keičiasi, tačiau pastaraisiais metais jie keitėsi kaip niekada sparčiai ir prie to nemažai prisidėjo socialinių tinklų atvertos komunikacijos galimybės ir klientų pasitenkinimo tyrimai.

Šiandien klientai pageidauja, kad paslaugų teikimas būtų spartesnis nei bet kada anksčiau, taigi itin svarbu susidaryti aiškų vaizdą, ką jie iš tiesų galvoja apie jūsų teikiamas paslaugas.

„Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas užtikrina, kad nuoseklus ir individualus klientų aptarnavimas taptų strateginiu prioritetu. Klientai, naudodamiesi MSM savitarnos portalu, gali greitai rasti atsakymus į rūpimus klausimus arba gali tikėtis, kad į jų klausimą operatyviai reaguos atitinkamas specialistas ir informuos apie visą proceso eigą.

Klientams patinka bendrauti su entuziastingu, į rezultatus orientuotu darbuotoju, kuris turi prieigą prie visos reikalingos informacijos. Paprasčiausias kontakto palaikymas su klientais sumažina veiklos kaštus ir padidina klientų pasitenkinimą bei pajamas.

„Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas suteikia jums įvairių galimybių: jos funkcijos padeda valdyti klientų pasitenkinimą ir didinti iš pirmo karto išsprendžiamų kreipinių procentą.

  • Pasitelkite MSM apklausų rezultatus, kad galėtumėte priimti sprendimus ir vystyti savo verslą.
  • Pritaikykite savo atliekamas apklausas taip, kad gautumėte naudingų duomenų apie paslaugų kokybę ir gerinimo idėjas.
  • Iki maksimumo padidinkite atsakomumo procentą, pasitelkdami patrauklias, konfigūruojamas ir patogias naudoti apklausas.
  • Gaukite pranešimą kaskart klientui pateikus neigiamą grįžtamąjį ryšį.
  • Suteikite klientams galimybę apibūdinti savo pasitenkinimą pokalbiais telefonu ir atitinkamai įvertinti jį žvaigždute.
  • Gaukite naudingų įžvalgų, leisiančių patobulinti jūsų veiklą pasitelkiant patogias ataskaitas ir rodiklių rinkinius (angl. dashboards).
  • Užtikrinkite duomenų saugumą (duomenys saugiai perduodami HTTPS protokolu, naudojant TLS / SSL šifravimą).
  • Atlikite darbuotojų pasitenkinimo tyrimą, kad padidintumėte jų motyvaciją ir užtikrintumėte jų lojalumą.
  • Planuodami renginius pasitelkite apklausas ir realiuoju laiku bei po įvykio gaukite grįžtamąjį ryšį.
  • Gaukite grįžtamąjį ryšį iš klientų apie jūsų darbo kokybę.

Naudodamos MSM programinę įrangą, įmonės gali reaguoti į grįžtamąjį ryšį, veikti atsižvelgdamos į šią informaciją ir informuoti klientus apie vykdomus ir įvykdytus veiksmus.

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę