Paslaugų tarnyba (angl. Service Desk) turi apdoroti didžiulius srautus užklausų, į kurias įeina bendro pobūdžio klientų klausimai, informavimas apie incidentus, sudėtingų problemų analizė ir sprendimas, keitimų užklausų statuso tikrinimas, klientų informavimas apie atnaujinimus.
Paslaugų tarnybos darbuotojai taip pat turi išmanyti apie prieinamas paslaugas ir bendrą IT infrastruktūrą. Šių išteklių valdymas kelia nemažai iššūkių, nesvarbu, ar jūsų komandoje dirbtų penki, penkiasdešimt ar šimtas paslaugų tarnybos darbuotojų.
„Marval MSM“ programinė įranga pasižymi įvairiomis funkcijomis, padedančiomis iki maksimumo padidinti investicijų į komandą grąžą ir darbo krūvio bei laiko planavimo veiksmingumą:
- Automatinis užduočių priskyrimas atitinkamam specialistui ar komandai, atsižvelgiant į esamą darbo krūvį
- Darbuotojų, turinčių reikalingų įgūdžių, identifikavimas ir jų užimtumo statuso nustatymas
- Numatyto darbo krūvio ir iš tikrųjų sugaišto laiko ataskaitos
- MSM įgūdžių matrica, leidžianti nustatyti įgūdžių spragas ir tobulintinas sritis
- Galimybė priimti sprendimus dėl žmogiškųjų išteklių kiekio, užtikrinančio verslo augimą, atsižvelgiant į MSM komandos darbo atlikimo vertinimo ir paslaugų lygio susitarimų rezultatus
- Galimybė gauti naudingų įžvalgų, padedančių tobulinti verslą pasitelkiant patogias ataskaitas bei rodiklių rinkinius (angl. dashboards) ir atsižvelgiant į veiklos tendencijas
- Galimybė įvertinti darbuotojų pasitenkinimo lygį, siekiant padidinti jų motyvaciją ir lojalumą
- Grafiškai pateikti rodiklių rinkiniai, parodantys galimus paslaugų teikimo pažeidimus, kuriuos reikia pašalinti, kad nebūtų nusižengta sutartims
- Galimybė dideliais kiekiais perduoti užklausas kitoms komandoms ar asmenims