Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Padidinti klientų pasitenkinimą

Nemažai žmonių klaidingai įsitikinę, kad norint užtikrinti kuo didesnį klientų pasitenkinimą, reikia skirti daug laiko ir pastangų. Iš tiesų pakanka puoselėti tinkamus veiklos principus, pasitikėti savo jėgomis ir turėti reikiamų priemonių šiai užduočiai įvykdyti.

„Marval MSM“ leidžia jums užtikrinti išskirtinai teigiamas klientų patirtis. Tuo momentu, kai klientas prisiskambina paslaugų tarnybai, iš karto prasideda analitinis duomenų apdorojimas. MSM tuoj pat jums pateikia visus duomenis apie skambintoją, jo VIP statusą, skambučių istoriją, kaip buvo reaguota į paskutinį jo skambutį ir kokiomis paslaugomis bei įranga jis naudojasi. Incidentai, patarimai, alternatyvūs ir standartiniai problemų sprendimai iš karto pateikiami pagal klasifikacijas, kurios įvedamos užklausas pateikiant telefonu arba per MSM savitarnos portalą.

Atradus tinkamą atsakymą žinių bazėje, „Marval MSM“ programinė įranga užklausą suklasifikuoja ir automatiškai uždaro, taip pat kliento paprašoma atitinkama žvaigždute įvertinti jo pasitenkinimą suteikta paslauga ir pateikti atsiliepimą.  Be to, automatiškai arba rankiniu būdu galima nusiųsti prašymą laisvu laiku dalyvauti tikslinėje klientų pasitenkinimo apklausoje.

Operatyviai reaguoti leidžiantis „Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas suteikia galimybių jums visais atvejais kontroliuoti klientų patirtį.

Kitos MSM funkcijos, padedančios užtikrinti itin teigiamas klientų patirtis ir aukštą pasitenkinimo suteikta paslauga lygį:

  • Klientų informavimas apie visus užklausos statuso pasikeitimus
  • Automatinis paslaugų priminimų ir el. pašto pranešimų siuntimas
  • MSM savitarnos portalas, kuriame galima atlikti šiuos veiksmus:
    • Pateikti ir uždaryti užklausas
    • Patikrinti paslaugos statusą
    • Patvirtinti arba atmesti bet kokius pakeitimų patvirtinimus
    • Pateikti standartines užklausas dėl paslaugos (pvz., užsakymų telefonu)
  • Grafinis ataskaitų vaizdavimas realiuoju laiku
  • Kliento paslaugų lygio susitarimų (SLA) eskalacija ir pranešimas apie bet kokius su paslauga susijusius pažeidimus
  • Dinamiški pateikiama aktuali informacija apie klientą, užklausos tipą, aptarnavimo poreikį ir pan.

Klientai niekada nesiskųs informacijos trūkumu.

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę