Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Patobulinti paslaugų teikimą

„Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas ir novatoriškas požiūris, kuriuo jis yra paremtas, pasitarnaus jums tobulinant paslaugų teikimą ir siekiant aukščiausių veiklos tikslų.

Veiksmingas paslaugų teikimas ir valdymas į klientus orientuotoje aplinkoje nėra paprastas uždavinys. Šiuo atveju jums gali tekti susidurti su įvairiais iššūkiais: nustatyti paslaugų standartus, atspindinčius į klientus orientuotas priemones, spręsti įvairius skirtumų, orientavimosi į klientą, požiūrio ir elgsenos klausimus, vykdyti tęstinę paslaugų tobulinimo programą. Užtikrinti, kad klientų atsiliepimai taptų svarbiu veiksniu, skatinančiu nuolatinį tobulėjimą paslaugų teikimo srityje.

„Marval MSM“ programinės įrangos sprendimas ir novatoriškas požiūris, kuriuo jis yra paremtas, pasitarnaus jums tobulinant paslaugų teikimą ir siekiant aukščiausių veiklos tikslų.

Paslaugų teikimas yra verslo aspektas, apibrėžiantis paslaugų teikėjų ir klientų santykius, kai paslaugų teikėjas siūlo paslaugą, nesvarbu, ar tai būtų informacija, užduočių atlikimas ar kita su klientais susitarta veikla. Kokybiškai teikiamos paslaugos suteikia klientams pridėtinę vertę.

IT srityje taikomos tam tikros standartinės paslaugų teikimo praktikos, kurių laikosi daugelis įmonių. Šios praktikos paremtos nuostata, kad paslaugų lygio valdymas yra toks pat svarbus, kaip ir paslaugų teikimas. Paslaugų lygio valdymas sukuria sistemą, kuria remiantis apibrėžiamos paslaugos ir nustatomi paslaugų teikimo lygiai.

Viena iš sėkmingiausių strategijų yra informacinių technologijų infrastruktūros bibliotekos (ITIL) naudojimas. Paslaugų teikimo proceso metu paslaugų teikėjai siekia apibrėžti paslaugų turinį, aiškiai nurodydami klientų ir paslaugų teikėjų funkcijas ir atsakomybes, taip pat paslaugų kokybės bei prieinamumo lūkesčius bei tikslinius rodiklius.

„Marval MSM“ programinės įrangos sprendime galima naudoti paslaugų lygio susitarimus (SLA), veiklos lygio susitarimus (OLA) ir susitarimus tarp IT paslaugų teikėjo ir trečiosios šalies (UC). Paslaugų lygio valdymas padeda nustatyti aiškius tikslus bei rezultatus visais trimis atvejais.

 

 

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę