Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Nuolatinis paslaugų gerinimas

Nuolatinis paslaugų gerinimas

„Marval MSM“ programinė įranga, paremta unikalia nuolatinio paslaugų gerinimo strategija (CSI), leidžia jums nustatyti tobulintinas paslaugų valdymo sritis ir susitelkti į šių patobulinimų įgyvendinimą.

MSM įrankis padeda jums kurti ir tvarkyti CSI registrą, kuriame kaupiama informacija apie visas tobulinimo iniciatyvas, veiklas ir jų rezultatus.

Pastaba. Dėl MSM nuolatinio paslaugų gerinimo funkcionalumo užklausas sprendžiantys paslaugų tarnybos analitikai, užbaigę užklausų valdymo procesą, gali patys pasiūlyti savo sugalvotus paslaugų patobulinimus (SSI) ir idėjas.

MSM nuolatinio paslaugų gerinimo funkcionalumas ypač svarbus siekiant vystyti ir puoselėti sėkmingus darbinius santykius tarp įmonės ir IT paslaugų teikėjų, be to, jis padeda įrodyti tikrąją jūsų palaikymo paslaugų vertę.

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę