Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
Atitiktis gerosios praktikos ir standartų reikalavimams

Atitiktis gerųjų praktikų ir standartų reikalavimams

„Marval MSM“ programinė įranga, pasižyminti automatizuotais ITSM procesais, funkcionalumu ir lankstumu, padeda užtikrini klientams atitiktį ITIL procesams bei ISO/IEC 20000 ir ISO/IEC 27001 standartų reikalavimams.

Pati programinė įranga yra visiškai suderinama su ITIL, tad bet kada galėsite pasirinkti, kada ir kokius ITIL procesus įsidiegti ir taikyti savo veikloje.

Naudojant „Marval MSM“ sistemą auditui ar kitais tikslais galėsite pateikti objektyvius įrodymus, jog jūsų procesai atitinka ISO/IEC 20000 ir ISO/IEC 27001 standartų reikalavimus. Didžioji  jų dauguma gali būti kaupiama pasitelkiant MSM įrankį.

Įrodymai ir ataskaitos, generuojami naudojant MSM programinę įrangą, yra paremti joje užfiksuota informacija.

MSM programinė įranga pasižymi šiomis savybėmis:

  • Pateikia išsamią, audituojamą užklausų istoriją
  • Palengvina ryšių su klientais palaikymą
  • Tinka visiems procesų užklausų tipams ir priežiūros procedūroms
  • Leidžia nuosekliau užtikrinti paslaugų tarnybos darbuotojų teikiamų paslaugų kokybę
  • Pateikia pagrindą veiklos vertinimui ir tobulinimui
  • Leidžia įrodyti atitiktį sutartiniams ir įstatymų reikalavimams
  • Skatina produktyvumą ir suteikia konkurencinį pranašumą

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę