Paskambinkite mums +370 609 57605
Įmonės „Marval Baltic“ atliekamo IT paslaugų valdymo (ITSM) procesų būklės patikrinimo tikslas – išanalizuoti esamą jūsų IT paslaugų valdymo procesų brandos (angl. maturity) ir kokybės lygį, atsižvelgiant į ITSM gerosios praktikos rekomendacijas. Per šį patikrinimą identifikuojamos bet kokios spragos ar tobulintinos sritys, susijusios su jūsų veiklos procesais, ir pateikiamos rekomendacijos, kaip juos patobulinti. Šis patikrinimas, kurį atlieka itin patyrę ITSM konsultantai, yra paremtas ITIL ir ISO/IEC 20000 standarto taikymo gerąja praktika ir norminiais principais.
Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.
Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:
Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus
Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius
Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę