Paskambinkite mums +370 609 57605

Marval Baltic logo
IT paslaugų valdymo vertinimas

IT paslaugų valdymo vertinimas

Įmonės „Marval Baltic“ atliekamo IT paslaugų valdymo (ITSM) procesų būklės patikrinimo tikslas – išanalizuoti esamą jūsų IT paslaugų valdymo procesų brandos (angl. maturity) ir kokybės lygį, atsižvelgiant į ITSM gerosios praktikos rekomendacijas. Per šį patikrinimą identifikuojamos bet kokios spragos ar tobulintinos sritys, susijusios su jūsų veiklos procesais, ir pateikiamos rekomendacijos, kaip juos patobulinti. Šis patikrinimas, kurį atlieka itin patyrę ITSM konsultantai, yra paremtas ITIL ir ISO/IEC 20000 standarto taikymo gerąja praktika ir norminiais principais.

Nauda jūsų organizacijai:

  • IT skyrius supras, ko reikia norint patenkinti verslo lūkesčius, ir kaip kurti strategijas, leisiančias šiuos lūkesčius patenkinti
  • IT skyrius, atsižvelgdamas į verslo strategijas ir tikslus, dirbs aktyviau ir veiksmingiau ir taip prisidės prie kaštų taupymo

Neribotos galimybės su Marval...

Kad ir kokie būtų jūsų siekiai, mes turime technologijas, žmones ir žinias, reikalingas jiems įgyvendinti.

Mes žinome, kad jums gali kilti klausimų...

Aš norėčiau gauti rinkodaros pranešimus iš Marval šiais būdais:


  • Pasiteirauti dėl
    demonstracijos

    Pademonstruosime MSM sistemos privalumus, leidžančius pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti kaštus

  • Klientų
    sėkmės istorijos

    Susipažinkite, kaip organizacijos visame pasaulyje naudoja Marval MSM sistemą, padedančią išspręsti labiausiai kritinius IT paslaugų valdymo iššūkius

  • Susisiekti su
    Marval Baltic

    Kartu aptarkime, kaip galima būtų pagerinti jūsų teikiamų paslaugų kokybę